Stoooor besvikelse!!

Igår blev jag sådär super sugen på nåt sött, som man kan bli ibland (speciellt en viss tid i månaden).
Mina älskade geléhjärtan va slut, så va tvungen att gå o inhandla nåt annat.

Kom på att jag sett en rulltårta, förklädd till prinsesstårta, på Ö&B (av alla ställen) för ett tag sen...
Den blev jag såklart super sugen på, helt plötsligt.
Så knatade iväg för att köpa den. Den kostade bara 19 spänn :)
Nu förstår jag varför den va så billig...
Själva rulltårtan va helt ok (så god nu en köpt rulltårta kan bli), men marsipanen, som brukar va d godaste av allt, den smakade beskt o äckligt...!!!
Blev grymt besviken, jag som hade varit så sugen.

 
                                    


Kommentarer
Postat av: sabin

Synd för den såg ju rätt god ut...

2010-02-25 @ 11:09:22
URL: http://sabiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0