Mkt som snurrar runt i skallen nu...

E mkt som snurrar runt i skallen nu. Mer än vanligt...

                  

Tänker på sommarjobb. Måste fixa ett rätt snart för att kunna känna mig lugn sen, över min ekonomi (kan knappt ens kallas för ekonomi). Vill bara kolla min praktikplats lite först o se om jag gillar stället, då kan jag ju iaf fråga där o på min förra praktik. Annars blir d väl att sitta i kassan nån stans... Allt e egentligen välkommet, bara jag får in lite money...!!! Fast självklart vore d roligast om jag kunde få sommarjobb inom d yrke som jag ju faktiskt pluggar till... :)

I eftermiddag e d lite jobb iaf (fast d ger ju inte så jättemkt, tyvärr).
Skola imorgon o sen e d HELG igen, tiden går fööööör fort!!


Kommentarer
Postat av: sabin

Hoppas du får va på nån utav praktikplatserna... :)

2010-02-25 @ 11:11:05
URL: http://sabiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0