Skola, sötsug o så mkt mat att jag spyr...

Soft vecka...
Ledig igår.
Skola idag - metodövningar...
Vi polerade tänderna på varandra o övade på att ta avtryck. D va kul!! Fast d blev lite tokigt när en av tjejerna i klassen skulle ta avtryck på mig.
När hon skulle ta ut avtrycket, blev d nåt konstigt baksug o avtrycksmassan sög tag i insidan av min underläpp...
D resulterade i att jag nu har ett stort "sugmärke i munnen... :P 
(D ser lite läskigt ut, men gör inte ont).

På torsdag kommer vi att va på Tandläkarhögskolan hela dagen o blanda material.
Sen blir d jobb. O på fredag har vi stor eximination i skolan. Efter d e d HELG igen :)

Nu sitter jag här o väntar på att maten ska bli klar. E så fruktansvärt hungrig!!
E d mest hela tiden tycker jag.
Hmm, har kanske mask i magen... ;)

Dessutom har jag ett otroligt sötsug jämt o ständigt.
Måste bli av me d (har läst att kromtabletter ska hjälpa, måste kolla upp d).
D börjar bli lite överdrivet nu...


(Bilden är tagen från Google)

Förra helgen va jag, me min kompis lilla dotter, i Kista...
När vi skulle käka, beställde jag sushi (Mmmm) o vofflor me glass o sylt (Lyx) till henne. Jag vräkte i mig min sushi i ett naffs. O trots att jag blev så mätt att jag nästan mådde illa, så bestämde jag min iaf för att dessutom smälla i mig d av hennes portion som hon inte orkade äta upp.
Why...??!! Jo, för att sötsuget tog över. Jag trodde på allvar att jag skulle spy efter den måltiden!! O då hade jag blivit skitsur, för då hade d ju dessutom varit totalt bortkastade pengar... ;)

    Ingen bra kombination... :/
(Bilderna är tagna från Google)

Kommentarer
Postat av: sabin

Det var en köptetårta till alla hjärtans dag :)

Och du behöer inte vara orolig storasyster :)

2010-02-16 @ 19:47:28
URL: http://sabiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0