Måndag morgon

Måndag o jag vaknade före kl. 9, utan att klockan ringde. D e riktigt bra för att va jag ;)

Idag e  d ingen skola, skönt!! Men däremot så jobbar jag lite ikväll. Bra! Behöver ju pengarna. Fast just nu känner jag mig inte allt för pigg för att jobba. Vaknade me mensverk, såklart den kommer ju alltid lika lägligt!! :/

Snackade me brorsan igår. Han o ev. sabin, kommer upp hit den 14e o stannar ett par dagar :) D ska bli skitkul!! Första gången Benjamin kommer upp, på jag vet inte hur många år... :)

Nu hör jag på nyheterna att i stort sett alla spårtrafik i Sthlm e inställd idag. Hmm, hur gör jag då i eftermiddag när jag ska jobba. Går d ersättningbussar...???
Måste kolla upp d där. 
O måste käka frukost o trycka i mig en värktablett...

God morgon!! :/

  


Kommentarer
Postat av: sabin

Ja vi får se om jag kommer upp, vore kul. Men vet inte riktigt om jag har pengar till det.... :/ får se...

2010-02-22 @ 15:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0