Kalas!!

Vi kom nyss hem från födelsedags firande hemma hos Alex´s pappa.
D e Alex´s syrra o hennes lille son som fyller år :) - GRATTIS!!! 


(Bilden är tagen från google)

D bjöds på en massa god mat o fika efter d, me två sorters tårta, bullar o kaffe - Mmmm :)

Men nu e vi alltså hemma igen, i den varma o sköna lägenheten. Jag har varit ute tillräckligt för idag känner jag. Va o tränade tidigare idag, men d va så långt till nästa T - bana skulle gå, så jag promenerade till vällingby, tränade o promenerade hem igen i snöstormen. Jag fick motion o frisk luft iaf. Sen att jag nästan frös ihjäl hör ju inte till saken... ;)

Nu blir d lördagsgos me älsklingen resten av dagen/kvällen :)

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0