Dagens tips... ;)

Nu beter jag mig som en riktig bloggerska o kommer me några tips till alla er där ute, som inte vet nånting... ;)
Tänker börja med att tipsa om en super duper bra kräm, som funkar bra till hela kroppen. Den e dryg o går lätt in i huden o man blir verkligen baby mjuk :)
Den heter Eucerin o finns att köpa på apoteket (400ml/98 kr), finns oxå som ex duscholja.
Mamma köpte den till mig o mina syskon när vi va små o nu har jag börjat använda den igen o lär inte sluta me d!! 

                           

Nästa tips är på en duschcreme, en ny doft (cherry blossom and moisturising milk) från Palmolive. Den doftar helt underbart o när man har duschat, får hela lägenheten en doft av körsbärsblomster... :)
Den finns att köpa lite överallt ex. på Rusta (750ml/34:90 kr). 

  

Sist o faktiskt minst (iaf till storleken) är en magisk liten tub me salva - Dr. Lipp, som man kan använda till typ allt. Torra läppar, armbågar, kluvna hårtoppar mm mm. Hittade den på Åhlens för 98 kr (15ml).  Den e jätte dryg o läpparna blir super mjuka, dessutom e den 100% organisk :)

                         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0