sista... :(

Nu är sista dagen på praktiken slut. Fick gå tidigare idag, så slutade efter lunch, istället för vid fem.
Det var verkligen med blandade känslor som jag sa hej då till alla...
Skönt att sista praktikperioden är över, så jag snart (äntligen) kan börja arbeta och tjäna pengar. Men också jobbigt att lämna ett ställe, där jag har blivit såå väl omhändertagen, av alla. Så många kramar och lyckönskningar som jag har fått idag, mins jag inte när jag fick senast.
Att höra människor säga att dom kommer att sakna mitt glada leende och tacka för allt jag gjort för dem, det är faktiskt lite jobbigt. Jag blir otroligt glad av att höra att dom uppskattar mig och att jag iaf kunnat sprida glädje till andra... Men det är trist att lämna ett sånt ställe.
Jag är ju dessutom ganska blödig när det kommer till avsked... :/
Jag får helt enkelt komma och hälsa på hos dom, snart... :)

Fick dessutom både choklad, en jättefin blomma och en väldigt söt ljuslykta som tack för mina åtta veckor som jag har varit där :)
Helt otroligt va tiden har gått fort!! Och vad fort 1,5 år har gått. Fatta att jag snart, snart är färdig tandsköterska...!!! :D

(Bilden är tagen från Google)

                                                   Puss och Kram på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0