Riktigt mycket mys!!

Har haft en riktig myshelg...!! :)
Helgen började med att, jag i fredags, var ledig från praktiken. Superskönt att få chans att vila upp sig lite. Sen, igår, kom Angie över och julpysslade. Vi bakade saffransbullar (som blev mer än supergoda), pepparkakor. Vi var självklart tvungna att provsmaka allt + saffranskakan som jag hade bakat tidigare i veckan... Detta resulterade i, på gränsen till magvärk. Men det var det värt... :)




En sockerbagare...


Vist hinner vi med en snygg pose i bullbaket... ;)



När sötisen kom hem, efter en mycket ansträngande dag på jobbet (not, han åkte till jobbet, en lör, enbart för att spela Fifa 11), blev det tacos, mums mums... :)

Idag har jag varit hemma med älsklingen nästan hela dagen. Nu, på kvällen, åkte vi iväg till Heron city och kollade på en film - "The next three days" , med Russel Crowe. Den filmen kan jag verklligen rekomendera!!

(Bilden är tagen från Google)

Så, det har varit en kanon helg helt enketl. Kunde inte önskat mig nåt mer. Hoppas att ni har haft det minst lika bra!!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: sabin

Åh va bullarna såg mummsiga ut, sms:a över en tack : D

2010-12-06 @ 09:03:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0