Chokladtoppar o Smirnoff...

Hmm...
Drömde inatt/idag om att jag skulle på nån slags fest tillsammans med några gamla klasskompisar till mig, från höstadiet. Vi va ute på landet nån stans. Jag drack Smirnoff o vräkte i mig chokladtoppar, såna me skum i...
Jag åt så många att jag tom. vaknade av att jag låg o dreglade på kudden... Mkt trevligt sätt att vakna på.
Tittar då på klockan o den e 14.35. Hur fan lyckas man sova så länge...??!! Vaknade då till liv me ryggvärk o mensvärk, precis som jag hade igår o blev då väldigt lättad över att jag hade sovit bort halva dagen för att slippa den skiten.
Tog ju en värktablett igår som tog bort typ 50% av värken iaf, men som oxå gjorde att när Alex kom hem såg d ut som att jag va rejält onykter (stark tablett = groggy liten Lova). Somnade mkt nöjd i hans knä framför tv´n :)

Nu har jag varit hemma från praktiken två dagar. imorgon måste jag nästan gå. Värken går ju inte över. Så ska jag sitta o vänta på att den ska göra d, kommer jag ju aldrig kunna ha ett normalt liv igen... Nej imorogn blir d praktik o lite job på eftm. måste få in lite pengar till sommaren.

Puss o Kram så länge.


Kommentarer
Postat av: sabin

Ja du kanske sov så länge för att det är så himlans mörkt i ert sovrum att man inte har en aning om, om det är dag eller natt... :P sen har ni ju så skönt säng också :D

2010-04-21 @ 20:48:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0