Ännu mera tack!! :)

Har ju inte lagt in några bilder på vad jag fick för saker av mamma, älsklingen o hans familj när jag fyllde år.
Så här kommer d...

Av Alex´s familj fick jag bland annat en supercool elvisp (yes, en elvisp KAN va cool) från OBH Nordica. Jag hade önskat mig en, eftersom jag inte hade nån o jag ääääälllskar att baka.



Av älsklingen fick jag bland annat en underbar parfym (som jag oxå hade önskat mig), Davidoff - Cool Water.



Mamma gav mig en kok/bakbok, hon vet va jag gillar... :)



Fick oxå ett sött rivjärn (yes, rivjärn KAN va söta), som jag oxå kan använda när jag bakar...

  

Alex o jag fick dessutom en sak, tillsammans, av hans familj...



Ett duschhuvud som ändrar färg efter temperatur. Hur coolt e inte d...!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0