Tack!!

Så va man 26...
Fyllde ju år i torsdags o firade då me älsklingen, hans familj o syrran. Vi åt en riktigt god middag som Alex hade lagat till. Färsk pasta o en pastasås me fisk o skaldjur. Mkt trevligt!! :)

Yes, Sabin kom alltså upp till Sthlm i onsdags... :D 
O åkte tillbaka till Sörping igår... :(

Men vi hann me en del kul saker iaf. En sväng i Vällingby, födelsedagsmiddag o tjejkväll i fredags. Då fick hon träffa några av tjejerna jag pluggar ihop me, Lena (my best friend) o Malin, från mitt förra jobb :)
Vi hade väldigt trevligt. Käkade en massa godis, chips ostbågar... Inte jättenyttigt o inte super bra för tänderna, men man fyller ju bara år en gång om året :)

Av Malin fick jag en stor påse fylld me massa olika sorters saltlakrits (ÄLSKAR saltlakrits) :P





Sara, Elinor o Angelica gav mig biocheck o en flaska Asti Cinzano (me like).



Av Lena fick jag presentkort, som kan användas i vilken butik man vill (skitbra) o av Sabin fick jag garn (som jag hade önskat mig), i olika snygga färger o presentkort på H&M.





Tack så mkt för alla fina grejer!! :)




 

Kommentarer
Postat av: sabin

Vad kul att du vart nöjd med presenterna du fick :)

Sen så ska jag fixa en ny header till bloggen måste bara få till nån bra först :)

2010-04-13 @ 14:40:30
URL: http://sabiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0