Nu e d F*N inte kul längre!!



(Bilden är tagen från Google)


Igår grät jag en skvätt. En ganska stor skvätt.
Jag e så otroligt trött på att alltid ha ont i kroppen.
E d inte magen (vilket d väldigt ofta e) så e d mina knän. Nu har jag även fått problem me ryggen. På vänster sida har jag en strålande värk som börjar i svanken o går ner till baksidan av knät. Har haft d i över en vecka nu o d vill inte ge sig. Flera jag har snackat me tycker att d låter som ischias. Har även Googlat på d o d stämmer väldigt bra in på hur jag känner... Så d blir väl att gå till en naprapat o betala jag vet inte hur många hundra för att få d bekräftat. Men han/hon kanske kan ta en koll på mina knän då me.

Idag e jag hemma från praktiken iaf. Va där igår, men blev i stort sett hemtvingad för att jag såg blek o inte så kry ut. Jag kan inte göra bra ifrån mig när jag både har mensverk o ont i ryggen. Svårt att va trevlig o glad mot patienterna då... :/

Va hos en gynekolog idag. En lång grå gubbe som mest va dryg o otrevlig. Som om man inte känner sig liten o utsatt iaf när man sitter där o vet att man snart ska va halvnaken inför en vilt främmande karl.
Dessutom satt han där o försökte få mig att tro att jag egentligen inte har mensvärk utan att d kanske har me nåt annat i magen att göra... (då har jag tidigare imorse blivit hänvisad till gyn av ngn på vårdcentralen, för att hon trodde att d hade me nåt gynikologiskt att göra - jag bli fan GALEN snart)...!!!
Jag har ju bara gjort en total utredning av min mage o dom hittade inga fel (förutom magkartarr). Dessutom så tror jag att jag känner igen va mensvärk e, eftersom jag har haft problem me d sen jag började få mens, x antal år sedan me andra ord...!!!

Behöver jag säga att jag inte kommer att gå till honom igen...


Kommentarer
Postat av: sabin

Ja jag skulle ju ringa och beställa tid, men känns ändå inte som att dom kommer säga nått utav värde... :/

2010-04-20 @ 15:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0