Flitig som en myra...

Idag har jag varit riktigt flitig.
Har tvättat fönster. Har bytt gardiner i sovrummet så nu ser d mycket ljusare ut där (som d ska när d e vår). Sen har jag rensat ut en massa skräp från lägenheten. Jag (som så många andra) samlar på mig så mkt skit som bara tar en massa plats. 
Har oxå rensat o städat ute på balkongen, så att jag kan börja göra fint där.
Imorgon ska vi åka till Ikea o köpa bord o stolar som ska stå där ute. Vi har ju tyvärr inte allt för mkt sol på vår balkong, men d kan iaf va mysigt att sitta där, sen när d blir ännu lite varmare. D ser jag verkligen fram emot :)
Lite längre fram ska jag oxå åka till Plantagen o köpa lite fina växter som vi kan ha där ute.

Dom här möblerna har vi tittat på...


(Bilderna är tagna från Google)

Dom e kanske inte supersnygga, men man kan fixa till dom me några fina stolsdynor en en duk på bordet så blir d nog bra!! :)

Nu e Alex ute me sina nya kollegor o har kul i Stockholmsnatten. E ju ledig imorgon, så då kan man göra sånt... :)

Skönt har d varit me långhelg. Fast snart e den (redan) slut.
Men jag har iaf hunnit me en hel del tycker jag. Har varit mkt me sötisen :) Igår ex. va vi ute på vårpromenad. D va härligt i solskenet.
Sen på kvällen, åkte vi o åt middag hos Alex´s mamma.

I torsdags åkte jag hem till Andrea efter praktiken, för att fira att helgen börjat :)

Ser fram emot veckan som kommer. På ons ska jag jobba några timmar efter praktiken. Bra för jag behöver verkligen pengarna.
På tor fyller jag år!! Då blir d middag på kvällen ihop me Alex´s mamma, bonuspappa, bror o förhoppningsvis Sabin :)
O på fre e d fest hemma hos mig!! Ska bli jättekul!! Första gången jag festar me båda mina systrar o första gången på länge som jag festar me min bästa kompis Lena :)
Sen ska d bli suerkul att träffa tjejerna från klassen igen!!

Oj vilket långt inlägg d blev...
Nu får d räcka för den här gången.

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0