D va dumt...

Har lite beslutsångest. Ska jag åka till praktiken imorgon lr inte. Har ju fortfarande lika ont om inte ännu ondare i ryggen. D går ju liksom inte över bara för att jag går hemma o dräller. Värktabletter hjälper ingenting, inte heller tigerbalsam lr ormsalva som sötisen så snällt masserar min rygg me...

Ska ringa en naprapat i vällingby, imorgon bitti o se om hon kanske har fått nåt återbud, så hon kan klämma in mig en stund. Om jag får tid så blir jag hemma imorgon me. Om jag inte får tid, åker jag till praktiken iaf. Jobbar 9-15, så d kanske jag kan stå ut me.

Fick för mig att d skulle hjälpa att ligga på spikmattan en stund. D brukar ju faktiskt råda bot på d mesta. Men så fel jag hade. Nu har jag fruktansvärt ont, istället för jätte ont... D va dumt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0