090902

Syster yster har åkt tillbaka hem till Söderköping, saknar henne redan.
Jag pluggar o pluggar, som vanligt nu för tiden...
Om mindre än en vecka har vi prov. D e rikgit nervöst!! Käns som att vi förväntas kunna hur mkt som helst.
Just nu vill jag helst bara att d ska va över, så jag kan slappna av. Jag får dåligt samvete så fort jag gör ngt annat än att plugga. Som nu tex.

Imorgon har vi eget arbete. En tjej som jag läser ihop me, kommer hem till mig, så ska vi plugga tillsammans. D e lite roligare o ganska mkt lättare då.

Sen, imorgon eftermiddag, ska jag träffa grabbarna grus, som jag kommer att passa varje tor. D ska bli jättekul!! Kommer att bli skönt att göra nåt annat än att bara plugga hela tiden...
Dessutom tjänar jag ju lite på d me o pengar e ju som bekant aldrig fel. Speciellt inte när man shoppar som jag gör... ;)

     
      (Bilden är tagen från google)

Älsklingen e o spelar fotboll.
Jag försöker blogga, titta på en dokumentär om Obama o käka samtidigt...
D går sådär kan jag ju erkänna.

Nåja, d va nog allt för idag.
Ska nog snart gosa ner mig i sängen o läsa lite, inte läxor dock, utan en väldigt bra bok som heter "I skuggan av värmen". D e andra boken (av fem) i en självbiografisk serie av Lotta Thell. 
Finns oxå en film basserad på den boken. Den ska jag absolut se så fort jag läst klart.
En annan film som jag absolut ska se, är "Flickan som lekte med elden". Har ju sett "Män som hatar kvinnor" (basserade på Stieg Larssons böcker) o den va så otroligt bra att jag bara måste se den här me, sen kommer d vist ut en tredje film i okt me, tror jag.
                                  
       
                          (Bilderna är tagna från google)


Puss o Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0