Utkast: Sov länge ...

Sov länge idag (i söndags). Alex kom o väckte mig typ vid tolv nån gång. Så skönt att verkligen kunna sova ut!!

Har varit en väldigt lugn dag. Har bara varit hemma o fixat.
Sötisen va sugen på kanelbullar o jag hade iaf inget bättre för mig, så satte igång att började baka.
D blev en väldans massa bullar kan jag ju säga. O då gjorde jag endå bara en halv sats.
Fast dom blev supergoda, så d gör ju inget att d blev så många :)

Har pysslat en hel del me.
När jag va hos Andrea i torsdags, så fick jag tvålmassa av henne. Hon älskar oxå att pyssla.
Så, igår o speciellt idag har jag prövat mig fram i olika tekniker för att få fina tvålar. Övning ger färdighet!!

Nu e d allt dags för sängen. Ska bara väcka älsklingen först, som somnat framför tv´n.

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0