Tenta öl!!

Har avklarat första tentan!! Så skönt att ha d gjort. Så jäkla nervös som jag har varit dom senaste veckorna. Igår hade vi provet. D käns som att d gick ok iaf, borde få godkänt tycker jag... Man kan bara få G lr IG.
Eftersom vi har självstudier imorgon (vilket innebär att man inte måste gå upp riktigt lika tidigt) så bestämde vi oss för att ta en öl efter skolan idag, för att fira att vi haft vår första skrivining :)
D va jätte trevligt o vi pratade faktiskt inte bara om tänder, även om d blev en del sånt me (oundvikligt) :)
Vi hamnade på ett ställe på söder, som jag redan glömt  va d heter. Men men, d va trevligt iaf o dom hade god öl!!

                          



Nästa gång har vi bestämt att d blir mer utgång, me fortsättning, efter ölen ;)

På väg hem, blev jag så otroligt kissnödig, så jag va tvungen att gå av vid T - centralen o betala 10 jäkla spänn för att få gå på toa. Ska man bli ruinerad bara för att man behöver kissa??!! Jag e ju student nu, får man inte studentrabatt då... :)

Efter d (som plåster på såren) gick jag o köpte några böcker. Jag älskar böcker. Speciellt pocket, för dom e så billiga!!

                                    

Nu sitter jag hemma o vräker i mig nåt gott som sötisen lämnat framme, "Farmors arraktärning"...??



Hade fått brev från mamma me när jag kom hem, då blev jag glad :D

Nu ska jag nog kolla lite på tv o sen gå o sussa. Ska ju trots allt plugga imorgon.

God natt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0