Lite skola o mkt Léo... :)

I torsdags blev d en kort dag i skolan...
Vi hade "självstudiedag", så vi i min grupp möttes upp i skolan o satt där ett par timmar o jobbade. Sen käkade vi lunch tillsammans. Efter d kom vi fram till att vi nog faktiskt inte hade så mkt kvar som vi verkligen behövde göra, så vi bestämde oss för att åka hemåt.

Jag hade egentligen sagt till Andrea att jag skulle komma o hälsa på, på fre. Men eftersom vi slutade så tidigt i torsdags så åkte jag dit då istället. Så jag, Andrea o lilla Léo spenderade resten av dagen o kvällen tillsammans. Vi gick o köpte pizza o jättegod pasta, sen tog vi me oss d hem o kollade på Idol.

Léo måste va väldens snällaste lilla kille...
Han e så nöjd o glad hela tiden. Gråter bara när d gäller såna där självklara saker, som att han vill ha ny blöja lr att han e trött, hungrig. I övrigt e han bara jätte nöjd!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0