Inte bra, inte bra...

Mitt ena lilla marsvin beter sig väldigt skumt.
Har börjat bitas o e agressiv, gillar inte att sitta i knät o kela...
Dom e vekligen som natt o dag, mina små sötnosar.

Så jag bestämde mig för att kontakta en veterinär igår. Jag mailade o beskrev hur d är o hur olika dom beter sig. Frågade om de hade en aning om va d kan bero på...
Kan ju säga att jag inte blev jätte glad över svaret. De tycker d låter som att jag fått en hona o en hane (ngt jag själv nog egentligen redan börjat misstänka). Så nu råder de mig att åka till affären där jag köpte dom o kolla upp om d e så.
D vore ju verkligen inte kul, eftersom d då skulle innebära att jag skulle va tvungen att lämna tillbaka den ena. D käns inte så snällt, men va ska jag göra. Jag vill inte få en massa marsvinsbebisar här hemma...

Så, nu håller jag verkligen tummarna för att d bara e en tuff liten tjej jag fått :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0