I korta drag...

Här kommer en snabb repris av dagen som varit.

Skola: Jobbade i grupp, förberedde oss inför en redovisning (1 timme lång) som vi ska ha nästa vecka. D gick skitbra!! Vi va riktigt effektiva o fick mkt gjort :)

Sen drog jag hem. Tänkte plugga (d e tanken som räknas, har jag hört) men d slutade me att jag gick till vällingby centrum istället o kollade på alla snygga kläder som jag mer än gärna ville köpa, men inte har råd me just för tillfället...

Gick hem, pussades me älsklingen, käkade köttbullar o mackissar...

Zabina, som jag pluggar ihop me, kom o hämtade upp mig, så stack vi iväg o tränade - Muskel/Core 1 timme.


(Bilden är tagen från google)
Mitt mål är att få en sådär vältränad o platt mage...

Nu ska jag duscha, försöka plugga igen d som jag inte gjorde tidigare idag o sen e d sängen som gäller.

Tjingeling!!


Kommentarer
Postat av: Malin

åh ska du och jag ha samma mage?! haha hennes kropp är det absolut inget fel på what so ever!

2009-09-29 @ 21:17:34
URL: http://malinsofiasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0