Fan va skönt!!

Är äntligen, äntligen klar me hemläxan som vi fick förra veckan o som ska va klar idag o redovisas på ons.
Har suttit me den här uppgiften lite i fredags, igår o halva dagen idag. Men nu e jag iaf klar :) D käns så skönt att bara kunna släppa d. O typ inte behöva få dåligt samvete för att man äter lr nåt annat som man måste göra, men som tar tid från studierna.

Igår åkte vi hem till Alex´s mamma o åt en smarrig middag (som alltid hemma hos henne). Sen skulle Alex kolla på nån match (fråga mig inte vilken) på tv, så jag fortsatte me min tvåltillverkning...
Gjorde 11 st nya tvålar i färgerna transparent o lila. Har verkligen kommit in i det här nu o kan typ inte sluta. Fast snart e tvålmassan som jag fick av Andrea slut (trots att jag va hemma hos henne i lördags o fick 4 lr 5 paket till), så då tar d stop, vare sig jag vill eller ej.
Alex blir galen på mig snart, d ligger tvålar överallt :)

Nu ska jag bara slappa, innan d e dags att gå iväg o träna. Ska bli skönt att använda min energi till annat än att bara plugga hela tiden.

Tyvärr har sötnosen fortfarande inte tagit hem kameran från jobbet, så ni får vänta ett tag till på bilder på tvålar o annat.

Puss o kram!!



Kommentarer
Postat av: Malin

ja, jag kan tänka mig att ni skulle gilla den här filmen om ni nu älskar Beckfilmerna, jag har ju som sagt bara sett den här och den va enligt mig ok, för er hardcore-fans e den nog super! :)

2009-09-21 @ 18:51:37
URL: http://malinsofiasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0