D blev mest en massa snack...

Oj va trött jag e...
Har suttit i skolan idag o "pluggat". Ja d va iaf tanken, men d blev mest en massa snack... :)
Sen gick vi o käkade lunch på en kinarestaurang i närheten av skolan. D blev dock ingen kinabuffé för min del, utan kycklingsallad. Min mage tål inte den där feta maten längre...
Fast när salladen väl kom till bordet (d tog ett bra tag, för de glömde bort mig) så va d visserligen gott, men tror fan att kycklingen va näst intill fritterad iaf!!
En kopp kaffe på d (fråga mig inte varför) o nu har jag jätte ont i magen, såklart :(

    
    (Bilden är tagen från google)

Ska iaf va lite duktig o slänga i mig en tablett, så jag kan träna ikväll (vattengympa). Vill inte missa träningen, som jag gjorde förra veckan.

           
            (Bilden är tagen från google)

Har pluggat sen jag kom hem o Alex har förhört mig mig lite. O ännu mer lär d ju bli, för provet e nästa vecka o då ska jag kunna allt o lite till...

                                    
                                                          (Bilden är tagen från google)

På väg hem idag gick jag förbi en frisersalong i närheten av där jag bor. Gick in o bokade tid för färgning på fre. Känner att jag behöver piffa till mig lite nu när hösten e här. Ska fortfarande va blond, men lite ljusare bara. Har inte varit på d stället tidigare så håller tummarna för att de e bra. Hon som jobbar där hade iaf riktigt snygg hårfärg själv, så ska be att få d som henne ;p Fast hon kanske har gått till nån annan frisör o fixat d... ;)  

   
    (Bilden är tagen från google)


Puss o hej så länge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0