Träna, träna o träna lite till...

Ahhh, lite sur blir jag...!!
Nu e kameran hemma (äntligen), men då funkar d plötsligt inte att föra över bilderna till datorn. Jag blir så trött på alla tekniska grejer man förväntas förstå sig på.

Har äntligen gjort upp ett litet chema över hur jag ska träna för att min lilla kropp ska bli riktigt nice ;)
Har ju varit lite dålig på att hålla mig till träningen tidigare o har då bara haft 2 dagar i veckan. Så om en träning, av nån anledning, inte blivit av, så har d alltså bara varit en chans kvar. En träning i veckan hjälper ju faktiskt inte allt för mkt...
Så, nu ska jag träna mån (vattengympa), tis (Pilates), ons (spinning) och lör (muskel). Käns som att jag fått me hela kroppen!! Sen kom en tjej som jag pluggar me o frågade mig igår o vi ska börja springa tillsammans 2 ggr i veckan...
Så, måste nog iaf byta ut ett av mina pass mot lite löpning. Oj oj oj... Jobbigt blir d, men fan va snygg jag kommer att bli ;)

Nu sitter jag o tar d lite lugnt innan d e dags att åka o plugga. Har en redovisning idag, som jag verkligen inte ser fram emot (gör man någonsin d)...!!

Nej, nu måste jag dra!!

Puss o Kram så länge!!

Kommentarer
Postat av: Malin

jag vet! och dessutom hade jag en dag igår då jag inte kunde sluta lipa och jag hade inte ens en anledning att göra det! min kropp e lite mysko...yes humöret är på topp just nu och jag väntar med spänning på att jag får sällskap snart :)



kram på dig hjärtat!

2009-09-23 @ 21:38:39
URL: http://malinsofiasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0