Jag har ju ett storkbett i nacken...!!

Så va d fredag igen. Lika skönt som alltid!!
Får bara försöka att inte tänka på att jag måste plugga ganska mkt i helgen. Men imorgon ska jag iaf ha en ledig dag o åka till Andrea o Léo, d blir mysigt.

Vaknade imorse o hade jätte ont i magen :(
D höll i sig typ halva dagen. E inte hundra, men tror d va magkartarr. Har ju d lite till o från. O nu e dessutom tabletterna slut, så måste boka läkartid o få ett nytt recept utskrivet. Sen måste jag även ringa o boka tid hos tandläkaren (nej jag har fortfarande inte varit där), måste ju föregå me gott exempel nu när jag ska bli tandsköterska :)

Idag efter skolan åkte jag in till stan o köpte ett periodkort (busskort). D sträcker sig 4 mån o jag fick ju rabatt eftersom jag e student nu :) Skönt, då slipper jag tänka på d där jäkla kortet varje mån o få ångest över att jag måste lägga ut 690 spänn på d.

Sen gick jag o klippte mig. Klippte bara upp i nacken o tunnade ut håret lite, som jag brukar. O nu ser d faktiskt snart ut som en bob :)
Fast, sen fick tydligen frisören fnatt o klippte upp en jäkla massa i nacken, med trimmer... D blev ju inte jättesnyggt!! Jag får ju trösta mig me att håret växer snabbt o jag ser ju iaf inte hur jag ser ut i nacken ;)
Nu vet jag dessutom att jag har ett "storkbett" (märken i nacken efter storkens näbb), d viste jag inte förut hehe.

                                 
                                        (Bilden är tagen från Google)


När jag kom hem idag gjorde jag några nya tvålar (min nya hobby). Köpte tvålfärg o doftolja tidigare idag, på panduro.

Kan tyvärr inte visa några bilder, varken på tvålarna lr min nya frilla, eftersom älsklingen tagit me kameran till jobbet o lämnat kvar den där...
Ni får se en annan dag :)

Kram Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0