Piss dåligt...!!

Har sovit piss dåligt inatt...!!
Först tog d typ 100 år innan jag o älsklingen kunde somna. Jag ville verkligen sova men vaknade hela tiden till för att jag va törstig lr för att d va varmt osv... 
Till slut somnade jag iaf. Men efter några timmar vaknar jag me värsta värken i min lilla magge, magkartarr...!! D gjorde så otroligt ont!! Tröck i mig en värktablett som man blir helt groggy av o kunde efter mkt om o men somna om.


(Bilden är tagen från Google)

Tror att magen protesterade över pizzan jag käkade till middag igår kväll.
Får ont i magen så fort jag dricker kaffe lr äter extra fet mat (skräpmat me andra ord).


(Bilden är tagen från Google)


(Bilden är tagen från Google)

Nu mår jag mkt bättre, men e fortfarande lite väck av tabletten. O inte blir man piggare när man vaknar o ser att d regnar ute o kl. verkar va typ fyra, fem på efterm... :(

Senare idag kommer Zabina hit o vi ska plugga inför tentan imorgon. Hoppas vi faktiskt får nåt gjort o inte bara sitter o snackar en massa skit, som vi brukar ;) 


Kommentarer
Postat av: sabin

Lycka till med tentan :D

2009-10-19 @ 13:09:12
URL: http://sabiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0