Oj oj oj...

Oj oj oj...
Idag e lilla Lova riktigt seg...

Hade metodövnigar i skolan igår. D va jätte kul!! Vi fick bla. räkna o undersöka tänderna på varandra :) Måste ju få in känslan nu, innan vi ska ut på praktik.

Efter skolan, igår kväll hade vi samlat ihop ett litet sällskap från klassen. Vi åkte till Grand Garbo i sumpan för att äta o dricka gott!! Kul att göra såna saker mitt i veckan :)

Maten va ingen höjdare direkt. Kyckling me klyftpotatis o kantarellsås.
Fast kycklingen va torr torr TORR o såsen va blaskig. Potatisen va ju iaf god, så vi fick äta oss mätta på d o bröd.

Efter ett par timmar med en hel del dricka o en jävla massa garv, bestämmde vi oss för att dra vidare, hem till en av tjejerna som jag pluggar me... 

Hon bor verkligen jätte fint!!

D blev drinkar, musik o dans ;)
Jag hade iaf skitkul!! :D
Da va länge sen jag va på "efterfest", hade nästan glömt bort hur skoj d kan va. O riktigt skönt dessutom, att vakna upp idag o se att plånboken fortfarande e tjock o fin :) Vilket den förmodligen inte hade varit om vi hade gått ut igår.
Me like!! :)

              

D som inte va riktigt lika kul e att jag glömde min mobil i hennes lägenhet inatt när jag skulle åka hem. Så, idag e jag mobillös... 

Jaa, d va alltså gårdagen.
Idag väntar en massa plugg, självstudier hela dagen, innan d e dags att åka o jobba lite.

Kommentarer
Postat av: Karina

Men helskotta va du va djup Lova =D tack för det! Hoppas allt är bra med dig =) Kram

2009-10-01 @ 17:11:46
URL: http://karinasblogg.blogg.se/
Postat av: sabin

Den sista bilden såg riktigt smickrande ut :P haha...

2009-10-02 @ 17:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0