Infärgade tänder o ostbågar...

Har haft metodövningar och eget arbete hela dagen :) Såå skönt att inte bara behöva sitta ner i skolbänken o lyssna!!
Vi har bla. färgat in varandras tänder så dom blev alldeles rööööda...
(Hade jag haft kameran me mig så hade jag fotat mina egna gaddar)...

               
               (Bilden är tagen från Google)

En sak som inte käns så bra e att vi måste va i skolan kl. 08.15 imorgon bitti för snack me skolsköterskan. Då ska tilläggas att vi egentligen har självstudier på torsdagar (självstudier = sovmorgon), e me andra ord inte alls inställd lr speciellt sugen på att gå upp tidigt imorgon!! :/

Nu sitter jag här o hänger. Vet inte riktigt va jag ska ta mig för att göra. Har egentligen en hel lista me va jag borde göra, men va jag borde o va jag vill e två helt skilda saker!!

Jag borde ex. bädda sängen, städa lägenheten, förbereda middagen o plugga till tentan vi ska ha på tis.
Jag vill leta reda på mitt lånekort, åka till biblioteket o hyra en film som jag vill se ("Ängelen", me Cecilia Frode), men e ganska säker på att inte Alex e speciellt sugen på att se...

               
               (Bilden är tagen från Google)

O eftersom att han ska åka o spela fotboll o sen kolla på fotboll (mkt fotboll) hos en kompis, så kan ju jag passa på att se den här filmen då ;)
Hmm, skulle kunna gå förbi affären o köpa lite snacks me hehe :P
Ostbågar Mmmm...



         (Bilden är tagen från Google)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0