På upptäcktsfärd i lägenheten...

Har precis städat o gjort fint i marsvinens bur.

              

Pilli o Cléo e på upptäcktsfärd i lägenheten :) Dom älskar att springa runt o nosa. Deras favoritplats e på soppskyffeln. Fråga mig inte varför...
Sen älskar dom att va under soffan me, men där vill inte jag att dom e, för då får jag aldrig ut dom därifrån!!
Vi e ensamma hemma, "husse" e o käkar me en polare.
Sitter o funderar över va JAG ska hitta på för gott till middag.
Tänker tillbaka på helgen...
I lördags överraskade jag Alex me att lyxa till d lite. Köpte hummer, krabba, ostron o rökta räkor. Lite cider o gott bröd till d...

                  

Mmmm, d va så gott!! Hade en underbar kväll me min älskling!! ;)
Måste göra om d snart igen, men då får jag hitta på nåt annat gott att överraska me.

Hmm, kanske skulle ta o fixa lite mat då, så jag kan plugga sen.

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0