Tentor, marsvinsjakt o shopping...

Tisdag o skola igen...
Hade sista tentan idag, ja sista tentan innan vi ger oss ut på praktik alltså. E jäkligt osäker på hur d gick, e inte helt säker på om jag får G på den här tentan.
Däremot gick d riktigt bra på en av dom tidigare skrivningarna, som vi fick tillbaka idag...
Hade alla rätt, fick VG :D
Imorgon blir d tentaöl/vin efter skolan för att verkligen fira o slappna av lite efter alla dessa prov. D ska bli riktigt nice ;)

Igår hade jag en skön o ganska slapp, dag o försökte att inte stressa upp mig allt för mkt inför dagens prov...
Zabina kom över o vi pluggade (snackade egentligen mest en massa skit, som vanligt). Sen promenerade vi till Vällingby för en spontan luch, supergod taco´s :)
Men innan vi kunde gå hemifrån, gjorde vi allt vi kunde o lite till för att få ut marsvinen som gömt sig under soffan o vägrade att komma ut.
När vi väl fick fram dom, va dom INTE speciellt glada på oss.  

Efter våran goda lunch, gick vi runt i affärer en stund innan vi skildes åt. Zabina skulle hem så jag fortsatte att strosa omkring ett tag till...
D resulterade i x antal påsar me saker som jag ju självklart bara va tvungen att köpa ;)
D blev bla. lite nytt smink, schampo, fluortabletter (ett måste nu när jag pluggar till tandsköterska) o en super bra rakgel från Rfsu, den kan jag varmt rekomendera... :)

     


Så d blev me andra ord en härlig dag innan d va dags att sätta sig i skolbänken igen.

Nu ska jag gå bort till soffan o väcka älsklingen så vi kan förflytta oss till sängen o säga natti natti, snart ringer klockan igen o d e dags att gå upp...

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: sabin

var det den där rakgelen som var så bra ?:)

2009-10-28 @ 12:57:23
Postat av: sandra

Ja du det där var ju saker som var absolut livs viktiga. ja i alla fall i min vardag:)

Hur skulle man se ut annars?

2009-10-28 @ 22:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0