Och Lova hon e trööööööööött...

Just nu e jag så otroligt trött!!
E ensam hemma. Sitter o kollar lite halvt på tv. Vill egentligen bara gå o lägga mig för att sova, men blir bara ännu mer trött när jag tänker på att jag måse borsta tänderna först.

Igår efter skolan åkte jag ut till Ösmo o hämtade busfrö Nr. 1, hade bett om att få låna henne lite till idag. E ju lika bra att öva på hur d e att ha barn nu, innan vi bestämmer oss för att skaffa några egna... ;)
Vi åkte hem till oss o när Alex kom hem från jobbet, åkte vi alla tre hem till hans mamma o åt middag. Jätte mysigt o super god mat, som alltid!!

Sen åkte vi hem o hade fredagsmys, me "Idol", chips o ostbågar...

Vet inte hur mkt (lr lite) klockan va i morse när d kom in en liten tjej o knölade ner sig bredvid oss i sängen o sa "Lova, när ska vi gå upp"? "ZZzzzzzzz, snart", svarade en mkt sömning Lova. D va bara att kliva upp o fixa fram lite frukost.

Efter frukosten blev d en massa bus, innan vi åkte till vällingby för att gå på julklappsjakt.
Jag köpte bla. en för tidig julklapp till mig själv (d e så man gör för att va säker på att få d man vill ha), en jacka som jag velat ha typ hur länge som helst.
Avslutade me Mc Donald´s innan vi började åka ut mot Ösmo igen för att säga tack o hej för den här gången...

Efter den långa vägen tillbaka in till stan, från ösmo, bestämde jag mig för att åka till Kista en sväng o kolla lite.
Har ju vuxit ur typ alla mina jeans o gett bort dom till Lena, så va tvungen att försöka hitta några nya...
O jag hade tur!! Köpte tre par o en tröja. Sen va jag nöjd!! 
(Bilder på d jag köpt kommer imorgon).

O nu sitter jag alltså här o d käns som att jag kommer somna när som helst...
Så d e väl lika bra att ta tjuren vid hornen o gå o borsta tänderna iaf.

God natt!!


(Bilden är tagen från Google)



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0