D käns så bra...!!

Så skönt...!!!
Att vakna upp o känna att jag inte behöver plugga någonting alls idag :)
Inga fler tentor innan praktiken!!

Igår efter skolan, åkte jag, Anjelica o Elinor in till stan för att avsluta den här skolveckan me ett besök på "Tiffany´s", på söder.
Vi drack o åt gott!! O oj oj oj va vi snackade, om allt o inget. Tror inte ens att ni vill veta alla ämnen vi kom in på under kvällen... ;)
Jag hade iaf super trevligt o jag e jätte glad över att jag har träffat så härliga människor under utbildningen :)
Synd att d inte va fler som kunde följa me, men vi tre hade d skit trevligt!! :D

Idag har jag några få saker som jag vill/ska hinna me innan dagen e slut...
Jag ska städa hos både marsvinen o fiskarna. Sen måste jag gå till Ö&B o köpa en ny dörrmatta, eftersom den andra vi hade, försvann under lustiga omständigheter.
Åh, måste köpa dammsugarpåsar oxå (vilket spännande liv jag har).
Sen ska jag fixa en riktigt god middag till älsklingen när han kommer hem från jobbet ;)

Skulle egentligen åkt in till stan o träffat kära Mimmi o hennes lilla gullunge idag, men vaknade inatt me super ont i magen o hosta, så e inte speciellt pigg o glad idag (inte än på ett bra tag iaf).

Puss o Kram på er allihop!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0