Att jag aldrig bara kan hålla käften...!!

Jag förstår ärligt inte hur jag gång på gång lyckas såra dom som står mig nära...
Idag e d älsklingen som fått en smäll, igen.
Vi pratade om en sak, han sa nåt som gjorde att jag kände att jag va tvungen att försvara mig, vilket ledde till att jag tog i liiiiite för mkt o d blev helt fel.ag lär mig aldrig heller, att ibland e d bättre att bara hålla käften...

Fågade honom x antal timmar senare om han fortfarande va arg, vilket han inte va. Men han e uppenbart sårad.
O då blir d att krypa till korset o be om ursäkt, för vilken gång i ordningen vet jag inte.

                                       
                                        (Bilden är tagen från Google)

För d mesta så e jag väldigt snäll, men så ibland, hoppar d en stor fet groda ut ur munnen på mig o jag biter mig inte i tungan förens d e för sent...


                                  
                                 (Bilden är tagen från Google)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0