Bra avslut!! :)

Sitter nu hemma o försöker varva ner en liten stund innan d e dags att ta tag i allt som behöver göras.
När älsklingen slutat jobba ska vi iväg till willys o storhandla. Sen måste vi städa o laga mat, idag står d köttfärspaj på menyn, smaskens!!

Har varit en bra dag på jobbet idag :)
Har varit ute mkt, skönt!!
Fick dessutom veta att jag ska fortsätta jobba fram till midsommar istället för maj ut, som d tidigare va sagt. Blev super glad för d o d fick bli en bra avslutning på den här arbetsveckan. Nu kan jag slappna av lite o behöver inte oroa mig över var jag ska jobba nästa månad.

Lämnade in ett av par av mina favvo skor igår  hos skomakaren för att få klackarna bytta. Har tänkt göra d så jäkla länge nu för klackarna va helt nedslitna o jag älskar verkligen dom skorna...
Så hämtade jag ut dom idag på rasten, som nya :)
Då kan jag ha dom när vi går ut imorgon, Sabin o jag :)







 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0