Jag låter som en sur*** ;)

Onsdag...
Två ynka dagar kvar tills man e ledig, igen. Alltså, tiden går så fruktansvärt fort!! Snart sitter man väl här, 50+ o undrar va fan d va som hände...

Idag på jobbet va d ju typ full orkanstyrka ute på gården. Bara väntade på att ngt litet barn skulle lyfta o flyga iväg.
Jobbade me småttingarna idag. D va... lite stressigt måste jag erkänna. O jag beundrar verkligen mina två kollegor som gör d jobbet varje dag, vecka efter vecka. Jag e riktigt imponerad, för d e fasen inte lätt!!

Efter arbetet idag va d så dags för VÅRRUSET!!!
Va ska jag säga... Alla dessa människor som e så otroligt hurtiga o tar d där på största allvar. D e ju kul o kolla på dom o bara skratta.
Uppvärmningen, ledd av "Friskis o Svettis" d roligaste jag sett på länge. Där står alltså tusentals nissar o håller takten me dessa "instruktörer" som ser ut som att de har hamnat i paradiset. Mkt lustiga typer. Måste man va så kläm käck...??!!

Nu låter jag som en riktig sur ***, SORRY!!

För att knyta ihop säcken, så kan jag säga att vi hade faktiskt riktigt trevligt! Vi gick i vår egen takt o snackade. När vi kom i mål så fick vi varsin medalj för att vi kämpat så bra hehe. Sen gick vi o hämtade ut vår välförtjänta matsäck, satte oss i gräset o mumsade i oss den. Smaskens. Men da va jäkligt kallt!! Så vi begav oss ganska snabbt hemåt.

Tack ni som va me, för en kul eftermiddag/kväll!!

Här kommer några bilder...



Så här laddade va vi före loppet... 



D va trevligt, men svinkallt efter loppet... Vi fick iaf en massa gott att äta o dricka!


                       
                                                                             Puss o Kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Malin

va gullig du e om vår insats på bamse :) jag snor dina bilder du lagt upp från bvårruset kära du :)

2009-05-29 @ 00:19:42
URL: http://malinsofiasvensson.blogg.se/
Postat av: Malin

jag vet, skitsöta! grisar e vår grej, han kallar mig för grisen hela tiden :) fatta ironi, jag e en gris enligt benji och på vår gata finns det en tjej och en kille som har en stor svart gris som husdjur och den heter malin!! vad e oddsen liksom?! :)

2009-06-01 @ 22:15:22
URL: http://malinsofiasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0