Inte helt fel...

Kort arbetsvecka den här veckan... E ju ledig på torsdag och har även turen att kunna va ledig på fredag. Käns helt ok :)
 
Den här dagen har gått otroligt långsamt... På förmiddagen o början av eftermiddagen va d ju inte direkt kul väder, vilket gör att man känner sig skitseg. Dessutom vaknade jag imorse me jordens mensvärk, vilket ledde till att jag på min rast va tvungen att gå iväg till apoteket o köpa värktabletter för att ens orka fortsätta jobba. Tisdagar e ju dessutom mina sena dagar, då jag stänger på jobbet.

Efter min lilla tripp till apoteket (där jag stog hur länge som helst o försökte välja bland typ flera hundra olika sorters tabletter), va jag tvungen att gå till affären o köpa nåt sött. Blir ju så förbannat sötsugen den här tiden på månaden...
Köpte Pågens gifflar. Mmmmm... Dom e slut nu, för länge sen :)


                             (Bilden tagen från Google)

Eftersom värken i magen gick över lite efter tabletten, så bestämde jag mig för att dra iväg o träna efter jobbet. Idag blev d spinning...
Första gången jag går på ett sånt pass. D va, utan att överdriva, d jobbigaste jag gjort i hela mitt liv. Jag trodde typ att jag både skulle spy o svimma ett antal ggr innan passet va slut. E kanske inte jättesmart att gå ett pass som e 55 min, första gången, d finns ju faktiskt såna som e typ en halv timme långa istället. Men men, varför inte lägga ribban lite högre o peppa sig själv istället. Jäklar va stolt jag känner mig nu. O jäklar va ONT jag kommer ha imorgon... Hmm...

 
        (Bilden tagen från Google)
Nu ska jag bara ta d lugnt. Göra iordning lite gott té o ligga i soffan o mys pysa innan älsklingen kommer hem från fotbollen.

Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: sabin

Jag sa ju att det skulle vara jobbigt att spinna..

2009-05-19 @ 21:58:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0