E lite seg, jag erkänner...

Jag e lite seg me att skriva nya inlägg i bloggen...
Måste bli bättre på d!!
Här kommer iaf en uppdatering på va som hände igår...

Dagen började me att jag skulle iväg på intervju, för den där tandsköterske utbildningen som jag vill gå...
Va skiiiiiiiiit nervös på vägen dit. Ville absolut inte komma för sent heller, så jag tog en tidig buss, vilket i sin tur ledde till att jag kom en halvtimme för tidigt. D gjorde ju inget, men då hade jag 30 min som jag bara gick fram o tillbaka o va nervös...

Fanns bara en sak att göra. Ringa syrran!!
D hjälpte verkligen att snacka me henne en stund, hon lyckades få mig på andra tankar :)

Intervjun bestod av tre delar...
Fotografering.
Intervju.
En skriftlig del, där man skulle skriva minst en A4 på dator, där man beskrev sig själv.
Dryga timmen senare kunde jag gå därifrån.

Jag har gjort mitt bästa för att visa att just jag är rätt för den här utbildningen, så nu e d upp till dom.
Håll tummarna för att jag kommer in nu!! :) (Får svar runt midsommar).



(Bilden tagen från Google)

Efter jobbet igår, stack jag iväg till vällingby o tränade. Muskelpass - 55 min. D känndes i kroppen att jag inte hade tränat på två veckor... Har inte så mkt träningsverk idag, trots allt, men d kommer väl imorgon kan jag tro. D brukar göra d.
O imorgon ska jag dit o träna samma pass igen. Nu jäklar ska här tränas!! :)


                                                                               
                                                                                  (Bilden tagen från Google)
                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Malin

bra där tjejen! keep it going! imorn är det vilodag för mig men på torsdag kör jag igen :) kom ju på när jag gick hem att vi ses ju inte förrän på fredag! utbildning i 2 dar!

2009-05-12 @ 20:35:43
URL: http://malinsofiasvensson.blogg,se
Postat av: sabin

Vad skönt att jag kunde vara till hjälp innan du skulle på intervjun :) känns bra :)

2009-05-12 @ 20:40:50
Postat av: Malin

nädå jag tar det lugnt, ska träna 3-4 ggr i veckan, tre i rad, sen vila en dag och under helgen tar jag promenader på morgonen :)

2009-05-12 @ 21:52:08
URL: http://malinsofiasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0