Nice...

Kändes jäkligt bra å va tillbaka på jobbet idag :) Har ju bara varit hemma två dagar, men d räcker kan jag säga. Fan va trist d e att va hemma hela dagarna o inte kunna göra nåt, för att man mår så dåligt.

Kände mig dessutom riktigt duktig idag...
Slutade egentligen fyra, men hade BFT ("barnfri tid") till strax efter fem. Fick en hel del gjort :)
Kändes ännu bättre när jag kom hem o älsklingen föreslog att vi skulle käka ute. Vi drog till solna, till en liten korv kiosk som d ebyggt om till thai wok ställe. Dom har jäkligt god o prisvärd mat. Dessutom får man mkt mat för pengarna. Så inte nog me att jag åt mig riktigt mätt när vi va där, d räckte dessutom till en doggy bag att ta me till jobbet imorgon... I like :)

Nu kollar jag lite halvt på Room sevice, dom e så jäkla duktiga!!

Nu väntar en varm kopp té o sen blir d sängen för mig. Öppnar ju imorgon...



Puss å Kram!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0