Min kära syster :)

Nu har Sabin åkt hem. D käns allt lite tomt.

Gårdagen bestod av ett besök hos frisören, shopping och sen utgång på kvällen :)

Jag färgade håret o jag kan ju erkänna att jag blev inte supernöjd med resultatet... Jag pekade på vilken färg jag ville ha o ser inte alls likheten mellan den färgen o färgen jag nu har på mitt hår.
Men då hade jag redan suttit där två timmar o orkade inte sitta där ytterligare en så d fick bli som d blev. D sved jäkligt mkt i plånboken kan jag säga!! Fattar inte riktigt varför jag inte bara kan va nöjd me hur jag ser ut, utan gång på gång ska färga håret. Men d beror väl på att jag blir lite rastlös o att färga håret e ju iaf en rätt enkel sak att göra för att få en förändring. En del piercar (been ther, done that) o tatuerar sig, jag färgar håret hehe ;)

Sabin klippte sig o sen köpte hon hårfärg som jag sedan hjälpte henne me när vi kom hem.
Jag tycker hon blev super fin!!

Vi shoppade lite kläder o skor. Hittade ett par skor som jag bara älskar, men som jag efter många om o men bestämde mig för att vänta med att köpa, har redan alldeles för många skor (som att man kan ha för många).


Sabin köpte två par skor. 
Sedan bar det av till Gina för att se om vi kunde hitta nåt till kvällen...
Där e d ju knappast svårt att hitta saker som man vill ha...
Gjorde därför oxå ett inpulsköp, en klänning, som jag nu bestämt att jag ska lämna tillbaka.




Efter shoppingrundan, åkte vi hem o Sabin färgade håret medans jag gjorde iordning två smarriga drinkar me jordgubbssmak :)

                                                   

Under kvällen hamnade vi på ett ställe som heter Layer cake, mkt trevligt ställe!! Trevliga människor o bra musik :)



En väldigt lyckad dag!! :)


 

Kommentarer
Postat av: sabin

Ja det var väldigt trevligt, nästa gång ska jag se till att stanna lite längre :) Sen får du gärna maila bilderna till mig som vi tog när jag var uppe :)?

2009-05-18 @ 09:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0