Planera inför framtiden...

Kom nyss hem från jobbet. Blev ju en sen dag idag, utvärdering me kollegorna... Känner faktiskt att vi va riktigt duktiga o fick en hel del gjort!
Vi drog iväg till ett fik i närheten av jobbet o där hade de riktigt gooooda kyckling smörgåsar. Dit kan jag tänka mig att gå igen :)

Hann nästan hem innan d började regna. Hoppas, hoppas, HOPPAS att d e fint väder imorgon när vi ska "springa" (kommer nog snarare gå i "rask takt") Vår Ruset!!

Nu sitter jag här o e lite lagom uttråkad. Alex e o tränar, kommer inte hem än på över 1h.
 Hmm, d e ju nu som jag egentligen ska slänga mig i soffan, titta på va jag vill på tv o bara njuuuuuta av att ha lite egentid. Känner mig dessutom så otroligt lat att jag seriöst funderar på att strunta i att fixa middag tills han kommer hem... Neeeej, så kan man ju inte göra. Eller... ;)

Älsklingen o jag har börjat planera inför framtiden, se oss om efter en ny lägenhet. Först mest på skoj, men nu har Alex verkligen börjat kolla på lediga lägenheter lite här o där. Igår när jag kom hem hade han hittat en ledig 3a i Järvastaden - solna (nybyggt). D lät så himla bra! Då skulle ju Alex sälja den lägenheten som vi har nu o sen skulle vi tillsammans kunna betala av kommande lån. D skulle kännas på ett helt annat sätt än nu, då skulle d bli VÅRAN fösta lägenhet (nu e d ju han som står på kontraktet). Jag vill, jag vill, jag vill!!  :)

Puss o Kram!!

Kommentarer
Postat av: sabin

Ojj vilka planer ni har. men det låter kul :D får se vart ni bor nästa gång man kommer upp ;)

2009-05-26 @ 22:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0