Gårdagen...

Nu e jag lite seg o skriver om gårdagen, idag istället.
Så får man göra ibland...

Älsklingen o jag va riktigt effektiva igår...
Vi drog till Barkarby Outlet. Alex shoppade ett par nya skjorts. Jag passade på att gå till rusta o sen plantagen (missade ju d i lördags). Köpte jätte fna rosor till balkongen :)

Sen åkte vi in till söder o gick o kollade lite i affärer. Hittade inget direkt, lr snarare så att jag hittade ganska mkt, som jag faktiskt väldigt vuxet bestämde mig för att jag inte hade råd me.

Nästa stop blev willys. Va tvungna å fylla på skåpen hemma lite, började bli tomt.

Väl hemma, planterade jag blommorna på balkongen, äntligen!!



Sen åt vi en supergod middag. Grillat kött, pommes o en jäkligt god sallad.

Vi avslutade kvällen me att kolla på en film o käka en massa onyttigt, kakor o godis mm.



D va ett bra avslut på förra veckan. Jag e nöjd!! :)

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0