På riktigt!!

Igår va d alltså sista dagen för mig på jobbet, på riktigt. Förra fredagen blev som ett genrep.
D kändes allt lite sorgligt... Hade samling me barnen, där jag berättade att d va min sista dag. Efter nån minut hade dom typ glömt va vi pratade om o började snacka om  en massa annat istället. Såna e barn!! :)

Slutade kl.16, så skönt!! Solen sken o jag drog in till stan en sväng för att kolla in rean. Hamnade bla på H&M o köpte lite smått o gott där. Inhandlade även ett par svarta skor me klack som jag bara inte kunde motstå.

           

D undebara vädret o alla glada människor på stan fick mig att vilja dra ut o parta. Så jag raggade me mig Mimmi o vi stack ut o gjorde stan osäker ;)

Vi började vår kväll på nåt tämligen nytt ställe, på götgatsbacken, söder. Hmm la inte namnet på minnet. O d gör ingenting, för dit ska vi INTE gå igen. Otrevliga människor och äcklig dricka va vad d stället hade att bjuda på.

Sen gick vi vidare o hamnade på "Eken" - Hilton vid slussen. Där va d skit trevlligt!!! Vi träffade en del underbart härliga o tokiga människor. O jag o Mimmi fick en gratis lapdance hehe (mot vår vilja)... ;)
Vi hade en skittrevlig kväll!! D måste vi göra om snart igen :)
Alla hade dock inte lika trevligt som oss. D satt en snubbe där o SOV!!!  Trots att d va super hög musik o folk dansade och skrek. E man så trött kanske man ska stanna hemma sitället... :)

När jag stog o väntade på T - banan på väg hem, hade jag så sjukt ont i mina små fötter att jag knappt kunde stå. Så fort jag kom på tåget slet jag av mig skorna o sen gick jag barfota hem. Fortfarande idag har jag super ont, me blåsor på fötterna.
Man ska inte ha nyinköpta skor när man går ut o partar. Men d lär jag mig vist aldrig.
Fast d där bjuder jag på, för vi hade så jävla kul!!

                    


             
            Den här cidern rekomenderar jag INTE

Kommentarer
Postat av: Malin

åhhh va skoj! som ett litet avslut för dig, nästa gång får ni ragga med mig oxå - jag e på! :)

2009-06-27 @ 21:43:10
URL: http://malinsofiasvensson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha- mina fötter var lika uppsvullna de som dina verkade! Å jag tittade på dina skor igår men kommenterade de aldrig vad fina de var skitsnygga!!! Du o jag! kram***mimmi

2009-06-27 @ 22:19:04
Postat av: sabin

börjar med å säga att de va snygga skor du hade köpt å sen vad kul att ni hade de så trevligt :D

2009-06-27 @ 22:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0