Upp å hoppa!!

Måste börja vakna tidigare om dagarna!! Även om jag sätter klockan på 8, så somnar jag om. För jag vet ju att jag egentligen inte måste gå upp då...
Men d käns som att jag borde börja vänja mig nu dom sista två veckorna, så d inte blir asjobbigt sen när skolan börjar.
Jag får jobba på d :)
Imorgon ska jag gå upp absolut senast 08.30!!

  
(Bilderna är tagna från Google)

Sitter o funderar över va jag ska ta mig för å göra idag...
Ska iaf jogga. Började me d igår. Sprang inte en jättelång strecka (ca.3km) men d käns ju iaf bättre än ingenting. O dessutom vet jag ju av erfarenhet att d går rätt snabbt för kroppen att vänja sig, så om jag springer den här streckan 5 dgr/veckan, i två veckor så borde jag kunna öka längden sen.
Käns så jäkla bra å röra på sig, vare sig d e att gå till gymet lr att ta en lång promenad :)

            
(Bilden är tagen från Google)

Ska oxå läsa lite i en av böckerna till skolan. "Pedodonti" heter den. Har läst typ halva boken nu iaf. D käns bra, även om d självklart kunde vara bättre hehe :)

Senare idag/ikväll ska jag förhoppningsvis åka hem till syrran o hennes lilla Leo. Har fortfarande inte sett honom sen han föddes. D e f*n pinsamt!! 

Nej, nu ska jag starta dagen me att käka en ordentlig frukost.

                
                (Bilden är tagen från Google)


Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: sabin

jag skulle också behöva börja springa, byaa upp konditionen en aning vore bra :P

2009-07-30 @ 18:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0