Du o jag älskling...

Idag har jag mest varit hemma. Började dagen me att ligga ute på balkongen o bygga på solbrännan lite.

Va ute me marsvinen för första gången. De har varit ute på balkongen tidigare, men idag fick de va ute i gräset o springa omkring. E så mysigt nu när de blivit lite mer tama så jag kan gosa me dom :)

                  

Alex jobbar o sliter hela dagarna. Önskar att vi kunde va lediga tillsammans...

Nästa vecka, på torsdag, e d vår 5-årsdag!! Så jag håller på att planera förfullt...
Förmodligen blir d så att Alex jobbar då oxå, så tänkte att vi ska fira på lördag istället. Jag har en del mysigt som jag tänker överraska honom me.
Vi har inte firat vår årsdag tidigare, men nu tycker jag att d e på tiden. 5 år käns endå rätt stort ;)

                                        
(Bilder tagna från Google)

Först tänkte jag att jag skulle hitta på nåt riktigt påkostat o lyxigt...
Men, d va innan jag viste att jag ska börja plugga till hösten. Så jag har fått ändra om lite i mina planer. D kommer bli jätte bra iaf. D behöver inte kosta en massa för att d ska bli mysigt. Huvudsaken e ju att vi e tillsammans. 

D ska bli så kul att överraska honom, även om han anar att ngt e på gång... :)                        


Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Linda

Så söta marsvin:)

2009-07-19 @ 18:12:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0