090727

Hittade ett par löparskor till slut, igår. Kollade först stället där d va utförsäljning. Hittade ett par riktigt snygga o sköna skor där, men dom fanns såklart inte i min storlek.
Gick vidare till Nikestore o till slut hamnade jag där man alltid hamnar, på Stadium. Provade typ fem, sex par innan jag hittade några som jag verkligen gillade.
Men nu e d iaf gjort. Så idag ska jag ut o inviga dom :)

                 

När jag endå va i Barkarby, kunde jag såklart inte låta bli att gå in på Ikea en sväng. Fast d som lockade från början va egentligen deras billiga korv o  mjukglass. Så jag började i fel ände kan man säga...
Köpte två korvar me bröd, läsk (me gratis påfyllning), mjukglass o sexpack delicatobollar, för typ 35 spänn!! D e va jag kallar för en bra affär :)

  

På Ikea hitar man ju alltid nåt. Köpte bara lite småsaker, till köket. O värmeljus såklart :)
Dom hade inrett ett rum jättemysigt o snyggt. Hade satt upp tunna vita gardiner bakom en soffa. O bakom gardinerna hade de hängt ljusslingor. D va så fint!! Så vill jag att vi ska ha d här hemma. Tänk va mysigt d kommer bli i vinter...



D va gårdagen i en kort sammanfattning.

Får se va den här dagen har att erbjuda... :)


Kommentarer
Postat av: sabin

åå va mysigt det såg ut :)

2009-07-30 @ 18:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0