Allt för dig älskling!!

Har blivit så otroligt lat...
Förutom mina övningar (som inte e speciellt krävande) som jag gör en gång om dagen, så gör jag inte mkt annat. Käns som att jag borde ta vara på solen lite mer, nu när den äntligen vågar kika fam.

Igår satt jag iaf ute ett par timmar, i gräset o solade. Hittade en jätte mysig liten avskild gräsplätt inte alls långt hemifrån. Finns mkt fin natur här i närheten.
Självklart va batteriet i kameran slut, som vanligt. Så d blev tyvärr inga bilder.

Nu sitter jag här hemma. Väntar på Alex, som e o jobbar. När han kommer hem ska vi dra iväg till tennisbanan. Han ska spela me en kompis, jag ska va åskådare :)
E egentligen inte så intresserad av tennis, men d e en annan sak när sötisen spelar o han ville att jag skulle följa me. Svårt att säga nej till nån som e så underbar ;)

                      
                 (Bilder tagna från Google) 

Nu har jag nästan planerat klart inför nästa helg, då vi firar vår årsdag - 5 år!! ;) D e ju på tor egentligen, så ska väl uppmärksamma d lite då me...
Men på lör tänker jag överraska Alex me tre rätters middag o en massa mys. Undertiden som jag fixar o förbereder, har jag bokat in massage på ett thaiställe i Jakan som har fått riktigt bra betyg :) Där väntar en hel timmes helkropps massage för min älskling ;)

               

När han kommer hem bjuds d på fördrink innan maten. Ska försöka mig på att göra e mojito, Alex´s favorit :)
                                
                         

Kommentarer
Postat av: sabin

tänk om alex skulle läsa din blogg :O !

2009-07-20 @ 13:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0