a nice weekend...

D har varit en härlig helg tillsammans med Alex. I fredags gick vi ut, ihop med en av mina bästa vänner o hennes nya kille. Vi gick till "Eken" - Hilton vid slussen. Ett ställe som jag tycker mkt om :) D va kul att gå ut o dricka lite, dansa o va me nära o kära. Bara slappna av o njuta av att man fortfarande, än så länge, kan gå ut i kjol utan att frysa ihjäl.
Hade oxå lärt mig av mina misstag o tagit på mig ett par dansvänliga skor den här gången hehe.
 
I lördags firade sötisen o jag vår 5-årsdag (som egentligen va i torsdags). Jag överraskade me att bjuda honom på en timmes thaimassage. Jag hade hittat ett ställe i Jakan som hade fått bra betyg. O Alex va helnöjd när han kom hem :) Då hade jag förberett middag, trerätters med fördrink. Gjorde en Mojito. Den blev helt ok, fast måste nog öva lite på den innan den smakar som en riktig Mojito ska göra :)

  
                                                  

Alex kom hem, efter massagen, me jättefina blommor till mig ;)

                  

Idag har vi avslutat helgen me att åka hem till Alex´s syrra o firat hennes födelsedag. En massa god mat o trevligt sällskap. D e många där som har små barn, så jag blev alldeles tokig o varm i hjärtat, speciellt när jag såg hur mysig Alex e me dom små :)

Nu sitter vi hemma i soffan o ser på "Cinderella man", en riktigt bra film. Idag e d Alex som står för drinken, den blev mkt godare än min ;)

Kommentarer
Postat av: sabin

vad bekymrad alex såg ut på bilden :P

2009-07-27 @ 15:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0