Uppe me tuppen!!


(Bilden är tagen från Google)

...ja nästan iaf...
Idag gick jag upp 8.30, alltså för bara en liten stund sen, som jag skrev igår att jag skulle göra :)
D va segt när jag skulle masa mig ur sängen, men d gick, efter typ en timmes snooze.

Idag e d en del som ska hinnas me...

Blev inget efterlängtat besök hos syrran igår, så vi tar d idag istället. Ska möta upp dom utanför Danderyds sjukhus 14.30. D ska bli supermysigt å få se den lille krabaten, till slut :)

Men innan dess, ska jag hinna springa en runda i skogen.
Sen har jag/vi en jäkla massa ren tvätt som ska vikas o läggas in i skåp o lådor. D e ju såååå kul, INTE...

Ska försöka komma på va vi ska käka till middag ikväll me. D e inte lätt, har jag märkt. Jag har tappat min fantasi o får typ panik när jag ska försöka komma på nån god (o gärna nyttig) maträtt, idag igen, dag efter dag efter dag...

Har precis utfodrat mina älsklingar, både marsvin o fiskar. Nu e d bara min egna frukost kvar. Men tar nog den efter jag har sprungit...

Vi hörs!!
  

Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Nu är jag här o ränner igen.. tänkte att det är bäst att lyda order o säga hej hopp! =)

2009-07-30 @ 14:26:09
URL: http://crappylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0