Jag bara måste...

Fick sem.ersättningen igår. Den va helt ok, mer än väntat. Har bestämt att jag ska spara d mesta. Men lite har jag gett mig själv lov att spendera ;)

                         



Så d blir en liten tripp in till storstaden idag. Måste köpa nytt busskort bara, har varit utan länge. Känner mig lite stolt att jag gått mkt stället för att köpa nytt kort direkt o satt mig på bussen lr T-banan.

Fick ju oxå en väldigt uppskattad H&M katalog igår på posten... Me like :)
Såg så mkt fina kläder som jag vill vill VILL ha!! O alla skor sen...
Har dessutom fortfarande presentkort kvar, på Gina tricot, som jag fick när jag fyllde år :)

Blir även ett snabbt besök hos frisören. Nu e d typ tre månader sen jag klippte mig o d syns kan jag säga...
Håller ju på å sparar till en kort bob o d går sakta men säkert framåt :)

              
           (Bilder tagna från Google)
                              

Lena o Mattias e sugna på å dra ut ikväll. Jag hakar på o Alex me om han inte måste upp tidigt imorgon o jobba.

                              
                              (Bild tagen från Google)

Tror d här blir en riktigt trevlig dag, trots vädret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0