My love...

Idag, lr snarare ikväll/inatt har min älskling o jag känt varandra i fem år. D käns faktiskt ganska stort.

Vissa perioder har d gått väldigt mkt upp o ner känslomässigt. Men vi har alltid lyckats lösa problemen tillsammans...
Vi har oxå utvecklats otroligt som personer. Vi kompleterar varandra så bra.
Jag har tex gett honom lite av mitt lugn :)

Efter fem år, käns d bättre än någonsin tidigare. D blir bara bättre o bättre. Vi e mer nykära nu än vi va när vi först träffades.
Så ska d va tycker jag. Kärleken ska växa, inte va helt överdriven i början, för att sen bara försvinna.

Tillsammans har vi drömmar om större lägenhet, så småningom att bygga hus o att skaffa en familj. Vill leva ett långt o lyckligt liv tillsammans, me resor, små o stora upplevelser...

Älskar dig Alejandro


             
(Bilden är tagen från Google) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0