Dåligt, mkt dåligt!!

Har varit extremt dålig på att uppdatera här på bloggen. Dåligt av mig!!
Har ju varit hemma hos mina föräldrar en vecka, från förra tisdagen till i tisdags. Hemma på landet finns d inget som heter Internet... :)
Trodde jag skulle få panik över d, men inte då. D har vait så jäkla skönt att bara "va".

D blev mkt tid me familjen o inte fullt så mkt tid me vännerna. D får bli nästa gång. Jag kände att jag alltid e den
som far omkring hit o dit när jag e hemma o hälsar på. Så den här gången bestämde jag mig bara för att va me familjen o hitta på saker me dom :D

Snabb resumé...

Bad me syrran på Sörpings badhus. Mkt sol o bad. O en ngt brunbränd (me betoning på bränd) rygg, för brunbränd eftersom att all färg nu nästan e borta... :(
       

Sen bestämde jag mig för att dra igång projektet "nu ska vi måla om köket". Så vi tog bilen till Ingelsta handelscentrum för att shoppa färg o annat.
Väl hemma började jag o Sabin att måla o måla o sen målade vi lite till...
hann tyvärr inte bli klart innan jag åkte hem, men d såg fint ut när jag åkte :)

   

Målade även o möblerade om i Sabins rum. Hon blev super nöjd, sa hon iaf ;)

D blev en hel del tv spel me Benjamin (brorsan) me. Jag blev riktigt bra efter några omgångar :)

En vecka går snabbt, alldeles för snabbt. Så snart va d dags att åka tillbaka till älsklingen här i Sthlm.

Gjorde ett snabbt besök hos en kompis innan jag klev på bussen mot storstaden. Therese. hon har nydligen fött en liten dotter - Elvira. Så jag va ju bara tvungen att hälsa på hos dom innan jag drog :D

Älsklingen va gullig o hämtade upp mig vid Centralen när jag kom.
O när jag kom hem, så hade han köpt superfina rosor till mig för att hälsa mig välkommen hem ;)
Han köper inte blommor allt för ofta, så d måste betyda att han verkligen hade saknat mig.

   







Kommentarer
Postat av: sabin

ja nu är det nästan färdigmålat i köket bara lite vitt här och där kvar. :D

2009-07-13 @ 22:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0